Книга Інтернет у маркетингу (176658)

489.00 

АвторИнна Бойчук, Ольга МузыкаВидавництвоЦентр навчальної літературиМоваУкраїнськаРік видання2019ПалітуркаТверда

Від видавця:

У підручнику в доступній формі розглянуто сутність, цілі та функції інтернету в маркетингу, як важливої ​​сфери економічної діяльності в умовах сучасного розвитку інформаційних та інтерактивних технологій. Визначено особливості функціонування Всесвітньої мережі та можливості формування системи маркетингу підприємства у її середовищі. Висвітлюються маркетингові підходи до оцінки ефективності використання веб-сервера підприємства та методи проведення рекламних заходів в інтернеті. Підручник призначений для студентів та викладачів вищих навчальних закладів, а також для практичних працівників різних сфер бізнесу, де мережа інтернет може використовуватись для вирішення маркетингових завдань.

Відгуків немає, поки що.

Будьте першим, хто залишив відгук “Книга Інтернет у маркетингу (176658)”“

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *